sobota, 1 września 2012

| Streetowy Zanotti

z: Poznań
Zanottiego kojarzyłam dotychczas z eleganckich szpilek i wysokich obcasów z równie wysokiej półki. Błyszczące kryształki na nogach Anji Rubik, twarzy włoskiego projektanta, kojarzyły mi się wyłącznie z luksusem, jak i cała marka. Dzisiaj znalazłam projekty Zanottiego, które sama nosiłabym nawet na codzień. Zaczęło się od instagramowej fotki kolorowych sneakersów z klinem czyli trampek na koturnie, którą dodał Vogue Australia. Postanowiłam poszperać dalej i znalazłam więcej "młodzieżowych Zanottich": loafersy (niesznurowane mokasyny), baletki, sandałki itd. Teraz naprawdę naszła mnie ochota na sneakersy, chyba sobie kupię na jesień :)

Giuseppe Zanotti sneaker wedge


Zdjęcia pochodzą ze strony Miss Louise


9 komentarzy:

  1. kochana kupuj i pokazuj się w nich :) już się nie mogę doczekac :)

    ja tez mam G.Z ale klasyczne w szpic :)


    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jednak wolę klasyczne, eleganckie modele szpilek od Zanottiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty naprawdę śliczne :)
    + obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @mademoiselle Brigitte: Też bardzo lubię te klasyczne, ale na codzień widzę się w Zanottim z tego postu. Zanotti do podziwiania jest na nóżce Anji Rubik ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. te od lewej na górze z ćwiekami są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!