niedziela, 24 lutego 2013

| Dolce & Gabbana Fall 2013 RTW

z: Poznań, Mediolan
Prosto z dzisiejszego wybiegu w Mediolanie- Dolce & Gabbana w nietypowej odsłonie jesiennego ready-to-wear. Iście bogato, średniowiecznie, witrażowo, książęco, freskowo i kościelnie. Moje spojrzenie na modę jest ukierunkowane na estetykę, aspekty kulturowe i artystyczne. Dlatego nie potrzebuję jej dzielić na  ready-to-wear i haute couture. Rzadko więc patrzę pod kątem: to bym założyła, a tego nie. I chociaż włączanie elementów czy symboli religijnych do mody lub innych, typowo świeckich elementów kultury, jest uważane za kontrowersyjne, to według mnie często się broni i daje ciekawy mariaż lub nawet swego rodzaju hołd. Sama nie lubię wykorzystywać symboli religijnych, choć mam do tego duży dystans. Modne plastikowe lub metalowe motywy krzyżów w biżuterii, wizerunki Maryi na legginsach- to nie dla mnie. Za to w takim wydaniu czerpanie z symboli religijnych i kościelnych jest raczej dialogiem kulturowym, nie tanim tombakiem fashionistek za 5zł.  Zdjęcia jeszcze cieplutkie, zapraszam:





Więcej zdjęć z kolekcji:






















fot. style.com
A co Ty sądzisz o wykorzystywaniu w modzie motywów religijnych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!