środa, 28 listopada 2012

| Powieje chłodem

z: Poznań
Chwilę mnie tu nie było. I chociaż wokół tyle inspiracji, mody i innych bodźców, to czas pędzi tak nieubłaganie. I nawet wena na pisanie czasem musi przegrać z obowiązkami. Do nich zaliczam między innymi naukę hiszpańskiego, o którym pisałam w poprzednim poście. Wkręciło mnie to tak bardzo, że potrafię godzinami uczyć się słówek, gramatyki itp. i mam chęć oraz ambicje, aby doprowadzić mój hiszpański do całkiem dobrego poziomu. Chciałam napisać do perfekcji, ale trochę pokory nie zaszkodzi :) W dodatku zaczynam jeszcze zgłębiać od podstaw tajniki pewnej trudnej dziedziny, ale już nie zapeszam i nie nudzę.

Dziś na blogu powieje chłodem :) Top modelka z Polski w sesji do rosyjskiego magazynu Allure. Pierwsza Polka mogąca poszczycić się udziałem w kampanii reklamowej domu mody Dior. Chłopcy i dziewczęta- Kasia Struss.







PS. Jak nie przepadam za Magdaleną Frąckowiak, tak uwielbiam Kasię Struss. Też macie wrażenie że M.F. jest jakaś taka nieprzyjemna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!