piątek, 4 maja 2012

| Dziełka sztuki na dłoniach

z: Poznań
Pierścionki

Uwielbiam biżuterię, a zwłaszcza pierścienie i bransolety.

W trakcie poszukiwań ciekawych sklepów internetowych natknęłam się niedawno na vintageShop. Sklep wyglądający bardzo zachęcająco i profesjonalnie, intuicyjny w obsłudze, z dobrymi zdjęciami produktów itd. Zachęcił mnie pięknymi rzeczami i wzbudził zaufanie tak, że o mało co nie kupiłabym tam pierścionka i apaszki. Postanowiłam jednak przeszukać  oferty innych sklepów, a także Allegro. No i właśnie na tym ostatnim znalazłam identyczne pierścionki (większość pierścionków dostępnych na vintageShop), tylko po znacznie niższej cenie (Np. pierścionek-myszka za 9 zł na vintage kosztował 2 zł na jednej z aukcji, a przesyłka dużo, dużo tańsza na Allegro). Rozumiem prawa rynku, ale wizerunek i ceny sklepu, o którym pisałam dają do zrozumienia, że są to rzeczy wyjątkowe, a nie ogólnodostępne, a za oryginalność nie tylko ja jestem w stanie dobrze zapłacić. Nie widzę jednak sensu przepłacać za taki sam towar. Czasem nawet 100% i więcej.

Ale. Zobaczcie co znalazłam :) Pierścionki różniste, ładne, zabawne, dziwaczne.







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!