środa, 23 stycznia 2013

| Postanowienia, część 2

z: Poznań
No i kolejna niespodzianka związana z postanowieniami noworocznymi. Dziś otrzymałam słuchawki, kubek termiczny oraz poduszkę relaksacyjną od Pracuj. Mała rzecz, a cieszy :) Moje postanowienia, które opisałam dla nich, ostro wprowadzam w życie. Wcześniej pisałam też o przesyłce z Dax Cosmetics, jednak od urodowych ważniejsze są dla mnie plany zawodowe. Ostatnio wiele się dzieje w tej kwestii, natomiast nie będę Was o tym zanudzać. Cieszę się, że Pracuj mnie doceniło, a z takimi gadżetami z pewnością łatwiej będzie mi się ogarnąć i przetrwać zimę :-)

2 komentarze:

  1. Dzięki ajbi, lepsza jest chyba tylko poduszka masująca kark ;)

    OdpowiedzUsuń

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!